PARHAAT KOULUTUKSET

Parhaat koulutukset – palvelu työelämän ammattilaisille ja osaamisen kehittäjille

PARHAAT KOULUTUKSET

l

Erja Laurila

23 lokakuun, 2020

Koulutusten huiput on määriteltävissä monella tavalla. Opintojen ja työelämän eri aikoina on erilaisia tarpeita ja uran vaatimuksia. Tarjontaa riittää ja joskus on vaikea löytää itselle ja tiimille juuri se paras koulutus. Digitaalinen loikka, yhteiskunnallinen murros ja jatkuva muutos aiheuttaa epävarmuutta. Resilienssistäkin huolimatta tilanne tuntuu välillä kuormittavalta ja tulevaisuus on vaikeasti ennakoitavissa, toimialasta ja ammattialasta riippumatta.

Ajantasainen osaaminen on oman markkina-arvon säilyttämisen ja menestymisen edellytys

Haluamme palvella asiakkaitamme tässä muutoksen ja epävarmuuden ajassa niin, että autamme teitä löytämään tunnettujen brändien ja suosittujen huippukouluttajien ajankohtaiset, käytännönläheiset ja osaamisen ylläpitoa tukevat sekä uusia ratkaisuja tarjoavat koulutuspaketit.

Tällä hetkellä suosituimpia koulutuksiamme ovat mm. esimiestyön haasteet ja juridiikka, etä- ja tiimityöhön sekä henkilöstön hyvinvointiin liittyvät valmennukset. Kestosuosikkeja ovat kovalaatuiset tuotannon ja prosessien kehittämisen ohjelmat.

Korona aiheuttaa omat liiketoiminnan mukauttamisen vaatimukset. Pitää toimia dynaamisesti juuri nyt ja samalla varmistaa tulevaisuuden toiminta.

Toimimme ketterästi ja selkeästi ja poimimme sinulle 500 koulutuksen valikoimasta muutaman aidon helmen, asiakkaidemme ääntä kuunnellen!

1. TOP 3 – parhaat koulutukset (striimattava lähikoulutus, etävalmennus ja webinaari)
  2. Kuukauden koulutus – uutta ja ajankohtaista
  3. Kuukauden webinaari – kova 90 minuutin tietopaketti tai laajempi kahden sarja
  4. Koulutusten TOP 10 –listaus – juuri nyt huipulla, paikkoja on rajoitetusti, toimi heti!
  5. ValmennuskorttiTM ja WebinaarikorttiTM – asiantuntijaohjauksen sisältävät pakettiratkaisut, ns. sarjakortit
  6. Räätälöidyt ohjelmakokonaisuudet – rakennamme juuri teille parhaan tarjouksen!

Autamme sinua ja tiimiäsi ajankohtaisissa osaamisen kehittämisen teemoissa. Kokenut henkilökuntamme ja laaja osaamisverkostomme on koulutusten ja työelämän näköalapaikalla.

Tilanteet muuttuvat jatkuvasti, pysytkö sinä ja tiimisi perässä vai oletko aivan etunenässä? Mikä sinulle on juuri nyt ajankohtaista? Haluatko, että löydämme yhdessä sinulle parhaat koulutukset?

Soittele meille tai sovitaanko etätapaaminen?

Terveisin Erja, Anna ja Lauri tiimeineen

koulutustuottaja, liiketoimintajohtaja, Co-Founder