Koulutustuottajan kesäkirje

Erja Laurila

14 kesäkuun, 2023

Arvoisat asiakkaat, työelämän kouluttajat ja yhteistyökumppanit,
terveiset Varangin ja Ratekoulutuksen porukoilta!

Haluan lähettää teille lämpimän kesätervehdyksen ja kiittää teitä tärkeästä yhteistyöstä osaamisen kehittämisen, koulutusalan ja työelämän näköalapaikoilla.

Tänäkin vuonna saimme tunnustuksen Suomen Vahvimmat -sertifikaatin muodossa.

Palkinto kertoo, että olemme osaltamme voineet luoda voimaa talouselämään ja auttaa työyhteisöjä henkilöstöineen tänä haasteellisena aikana. Kiitos kuuluu loistavan tiimimme lisäksi teille, arvoisat asiakkaat, kouluttajat ja yhteistyökumppanit.

Kuluneen kevään aikana olemme yhdessä pyrkineet seuraamaan ja jakamaan ajankohtaista tietoa hektisen työelämän eri alojen asiantuntijoille, esihenkilöille ja johtajille sekä varmistamaan, että asiakkaamme saavat parhaan koulutustarjooman sekä vakiintuneisiin koulutusteemoihin että uusiin osaamistarpeisiin.

Onnistumisemme on rakennettu luottamukselle ja avoimelle kommunikaatiolle.

Yhteiset etätapaamiset, työpajat ja verkostoitumistilaisuudet ovat mahdollistaneet ajatusten ja parhaiden käytäntöjen jakamisen. Olemme yhdessä kehittäneet koulutusohjelmiamme ja luoneet uusia mahdollisuuksia ja avauksia. Uusia teknologioita, työskentelytapoja ja taitovaatimuksia syntyy jatkuvasti, ja meidän on pysyttävä ajan tasalla. Työelämä jatkaa muuttumistaan ennennäkemättömän nopeasti, yhteiskunnallisen toimintaympäristön ja tekoälyn kiihdyttäessä vauhtia ja kilpailua.

Tällä hetkellä suosituimmat koulutukset TOP10-listan kärjessä on ChatGPT!

Kouluttajamme Immo Salo kertoo: ”– Elämme nyt tekoälykehityksen kultaryntäystä ja on mahdotonta tarkalleen ennustaa, mihin saakka vuoden 2023 loppuun mennessä päästään. Varmaa on se, että tylsää ei tule olemaan ja vauhti tullee ylittämään vilkkaimmankin mielikuvituksen rajat!” ChatGPT – tekoälystä uusi työn supervoima -koulutuksessa opit, kuinka voit moninkertaistaa työn tuottavuuden ilman merkittäviä investointeja.

Päivitämme koulutuksen sisältöä sitä mukaa, kun uusia ominaisuuksia tulee. Lisäksi tarjoomassamme on useita muita ajankohtaisia koulutuksia ja valmennuksia useista näkökulmista, eri toimialojen asiantuntijoille, johtajille ja esihenkilöille. Osaaamisverkostossamme on vuosittain yli 100 eri alojen asiantuntijaa ja kouluttajaa.

Lue lisää: linkki Suosituimmat koulutukset nyt TOP10

Elämme ammatillisesti herkullisen mielenkiintoisia ja purskeisia aikoja.

Onneksi kesällä on myös aikaa levätä ja ladata akkuja tuleviin haasteisiin. Toivon, että teillä kaikilla on mahdollisuus viettää rentouttavaa lomaa perheen ja ystävien parissa. Loma on myös oivallinen tilaisuus itsensä kehittämiseen ja uusien ideoiden kypsyttelyyn. Haluan vielä kiittää teitä yhteisistä hankkeistamme ja osaamisen kehittämiseen sitoutumisesta. Jatketaan yhteistyötä ja pysytään yhteyksissä syksyn saapuessa. Odotan innolla uusia haasteita ja mahdollisuuksia, joita voimme yhdessä rakentaa.

Rentouttavaa kesää ja aurinkoisia päiviä!
Koulutustuottaja Erja Laurila
Varangi Oy, Ratekoulutus Oy