Esittelyssä asiakkuuspäällikkö Päivi Ahvenainen

Päivi Ahvenainen

20 tammikuun, 2023

Hyvä osaamisen kehittämisestä kiinnostunut ammattilainen, tervehdys sinulle!

Olen aloittanut uutena asiakkuuspäällikkönä Eventium Koulutuspalveluilla ja odotan innolla tulevaa. Osaamisen kehittäminen yrityksissä on tärkeä ja positiivinen asia, jonka pariin siirryn mielelläni. Minulla on pitkä kokemus yritysmyynnistä, olen toiminut yrittäjänä ja myynyt messuosallistumisia suomalaisille yrityksille. Asiakkuuspäällikkönä ja ratkaisumyyjänä pidän tärkeänä sitä, että saan luotua pitkäaikaisia suhteita ja odotan jo kovasti sitä, että pääsen syventymään asiakaskuntamme koulutustarpeisiin ja kehittämään kanssanne yrityskohtaisia koulutussuunnitelmia.

Koulutustarjontamme on hyvin monipuolinen ja pidän tärkeimpänä tehtävänäni auttaa asiakkaitamme löytämään heitä parhaiten hyödyttävät kokonaisuudet.

Mielellään teemme myös yrityskohtaisesti sopivia koulutuskokonaisuuksia. Räätälöidyt koulutuksemme palvelevat erityisen hyvin silloin, kun on tarve keskustella yrityksen sisäisistä haasteista koulutuksessa ja käydä läpi esimerkkejä, joita ehkä ei haluta avata yleisessä koulutuksessa.

Kouluttajinamme on yritysmaailmassakin kokemusta hankkineita ammattilaisia, jotka pystyvät antamaan käytännönläheisiä vinkkejä. Koulutuksiemme avulla moni on tehostanut toimintaansa niin, että aikaa jää enemmän tärkeimpiin työtehtäviin tai oivaltanut asioita, joita ei ollut lainkaan tullut ajatelleeksi ennen koulutukseen osallistumista.

Korostan mielelläni sitä, että yksittäisten koulutusten lisäksi on tärkeää huomioida kokonaissuunnitelma.

Uskon, että asiakkaiden kanssa pääsemme yhdessä rakentamaan osaamista yrityksissä niin, että sekä yksilöille että yritykselle tulee tunne, että tarjoamme niin ammattitaidon kehittymistä kuin konkreettista hyötyä jokapäiväiseen liiketoimintaan. Tarkoituksena on rakentaa säännöllinen yhteys asiakkaisiin – vuosittain käydään läpi koulutustarpeet ja uudet mahdollisuudet sekä mietitään, mihin asioihin tämän vuoden koulutussuunnitelmassa panostetaan ja mitkä koulutukset palvelevat tavoitteita parhaiten.

Viime vuosien haasteet maailmassa ovat tuoneet myös uudenlaisia koulutustarpeita ja muuttaneet koulutuksien toteutustapoja.

Eventium ja muut koulutusbrändimme, mm. webinaareihin keskittyvä WebAkatemia, on nopealiikkeisenä osaamisen ylläpidon ja kehittämisen palvelukonseptina pystynyt vastaamaan näihin haasteisiin nopeasti. Tänäkin vuonna koulutuskalenteri täydentyy koko ajan uusilla, ajankohtaisilla aiheilla, joten pysykää kartalla ja seuratkaa parhaatkoulutukset.fi-sivustoa aktiivisesti ja minulta saa mielellään kysyä lisää.

Osaamisverkostomme tarjoomassa on vuosittain yli 100 kouluttajan ajankohtaisia valmennuksia.

Meidän kautta löytyy kätevästi myös useiden yhteistyökumppanien parhaita koulutuksia, webinaareja ja valmennuksia eri alojen asiantuntijoille, esihenkilöille, johtajille ja organisaatioiden avainhenkilöille. Kerron mielelläni lisää ja autan löytämään juuri teille parhaat osaamisen kehittämisen ratkaisut.

Menestyksekästä alkanutta vuotta 2023 toivottaen

Päivi Ahvenainen
Asiakkuuspäällikkö
041 314 2797 | paivi.ahvenainen@eventium.fi

Varaa aika etätapaamiseen tästä!

Löydä tämän hetken kiinnostavimmat ja hyödyllisimmät
ammatilliset koulutukset ja webinaarit kootusti yhdeltä sivustolta.
TOP10 – suosituimmat koulutukset
RatekoulutusEventiumKurssitNytWebAkatemia