Esittelyssä asiakkuuskoordinaattori, koulutusten ratkaisumyyjä Laura Taipale

Laura Taipale

7 kesäkuun, 2023

Terve,

Olen Laura, hauska tutustua! Liityin Varangi Oy:n huipputiimiin tänä keväänä, ja käärin hihani asiakkuuskoordinaattorina sekä koulutusten ratkaisumyyjänä. Alkukesä on ollut vauhdikas, ja olen innoissani tästä koulutusten näköalapaikasta!

Ensimmäisten työviikkojen aikana olen päässyt osallistumaan monenlaiseen hauskaan, mm. Tom Pöystin & Mato Valtosen hyvän mielen koulutus – vuorovaikutusta ja työhyvinvointia – koulutukseen. Oli hienoa seurata kuinka yleisö syventyi kuuntelemaan parivaljakon unohtumattomia tarinoita.

Ilkka Kourin prosessit kuntoon – koulutuksessa sain muistutuksen siitä, että joskus tarkoitus ei ole juosta kovempaa vaan kävellä lyhyempi matka.
Viime viikolla vietimme Ratekiapäivää eli omaa kehityspäiväämme ja osallistuimme kahteen lähikoulutukseen lähes koko huipputiimimme voimin. Päivästä jäi käteen inspiroitunut fiilis ja paljon hyviä oppeja!

Olen työskennellyt yli 10 vuotta erilaisissa esihenkilö- asiakaspalvelu- ja myyntitehtävissä. Koulutusten merkitys nykypäivän nopeasti muuttuvassa maailmassa on merkittävä, ja koulutukset ovat myös oiva keino verkostoitua. Varangi Oy on tullut minulle ensi kertaa tutuksi vuonna 2019, kun osallistuin asiakkaana Eventiumin ja WebAkatemian koulutuksiin, joista saatuja oppeja hyödynnän edelleenkin. Koulutuksista jäi pelkkiä hyviä muistoja, ja niiden siivittämänä on ilo mahdollistaa samoja kokemuksia myös muille!

Nykyisessä tehtävässäni keskityn löytämään asiakkaille parhaat ratkaisut osaamisen kehittämiseen yksilölliset tarpeet huomioiden.
Parasta työssäni on, että pääsen rakentamaan yhdessä asiakkaiden kanssa erilaisia koulutussuunnitelmia, tekemään monipuolista työtä huippuammattilaisten kanssa, ja oppimaan joka päivä jotain uutta. Osallistun aktiivisesti myös lähikoulutuksiimme, joissa pääsen tapaamaan sekä asiakkaita että kouluttajia – kiva jos tulet moikkaamaan!

Vapaa-aikaani vietän koirani kanssa lenkkeillen ja podcasteja kuunnellen. Matkustelen myös aina kun siihen on tilaisuus – on ihanaa päästä tutustumaan uusiin kulttuureihin, ruokiin ja ihmisiin. Vietin viime vuonna 3 kuukautta auringon alla, ja tästä inspiroituneena aloitin myös espanjan kielen opiskelemisen.
Mucho gusto!

Nautitaan kesästä ja auringosta, ladataan akut tulevaa syksyä varten. Jos haluat keskustella kanssani erilaisista koulutusvaihtoehdoista, laita minulle viestiä tai soita, niin etsitään yhdessä juuri teille sopivat koulutusratkaisut!

Aurinkoista kesää,

Laura

Keskustelen mielellään mm. yritys- ja organisaatiokohtaisten valmennusten suunnittelusta.

Ota yhteyttä:
Laura Taipale
Asiakkuuskoordinaattori, koulutusten ratkaisumyyjä
Varaa etätapaaminen tästä: linkki kalenteriin

Syksyn koulutustarjontaa löydät mm. täältä: